Záruční a reklamační podmínky

Záruční doba

Na všechny šperky poskytujeme záruku 24 měsíců. Tato doba začíná běžet převzetím doručeného zboží. V případě opravy zboží v záruční době se záruka prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Pokud dojde v záruční době k výměně zboží za nové, začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.

Záruční list

Záruční list nahrazuje doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží. Tento doklad není povinný pro uplatnění reklamace.

Uplatnění reklamace

Dlouhodobým cílem společnosti TIAMI s.r.o. je spokojenost našich zákazníků. Pokud se v průběhu záruční doby objeví vada, máte právo zakoupený šperk reklamovat. Postupujte prosím tímto způsobem:

  • Kontaktujte nás telefonicky (+420 775 873 129) v čase Po–Pá 9.00–17.00 nebo e-mailem: eshop@tiami.cz
  • Zašlete nám reklamované zboží na naši adresu: Tiami s.r.o, Petrská 1136/12, Nové Město, 110 00 Praha 1
  • Pokud to lze, pošlete nám kopii dokladu o prodeji
  • Součásti zásilky by měl být i průvodní dopis se stručným popisem vady

Za jakých podmínek není možné reklamaci uplatnit

Reklamaci nelze uplatnit, pokud dojde k trvalému poškození šperku, nadměrnému opotřebení nebo ke zkrácení životnosti vlivem nedodržování níže uvedených pokynů:

  • Šperk není možné jakkoliv mechanicky namáhat
  • Používat v nevhodných podmínkách (chemické prostředí)
  • Neodborně upravovat
  • Využívat na úpravu šperku jiného zlatníka, než je námi doporučen

Adresa a kontakt pro uplatnění reklamace

Tiami, s.r.o, Petrská 1136/12, Nové Město, 110 00 Praha 1

Email: eshop@tiami.cz
Tel: +420 775 873 129
 

O přijetí reklamace vás budeme informovat nejpozději do 2 pracovních dní od převzetí zboží na Vaši e-mailovou adresu.

Vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě vám vyměníme zboží za nové nebo vám vrátíme peníze dle vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace budete informováni e-mailem formou zápisu v reklamačním protokolu. 
Pokud bude reklamace uznána, budou vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení. 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení